Ponudnik je podjetje Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p., Partizanska cesta 12, 4220 Škofja Loka, matična številka: 3677087000, ident. številka za DDV (ID): 75690861.
Spletno stran www.besedanadan.com/si ustvarja podjetje Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p.
Ostali podatki o ponudniku Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p.:
Št. poslovnega računa: SI56 3300 0000 3722 463, odprt pri Addiko Bank, d. d.
Zavezanec za DDV: NE
Kontaktni e-mail: [email protected]/si
Spletna stran in trgovina www.besedanadan.com/si je informacijski sistem, ki ga upravlja ponudnik in je namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.
Splošni pogoji so ti splošni pogoji za uporabo spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si, ki določajo pogoje, omejitve in način uporabe spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si, pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja ponudnik preko spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si ter pogoje nakupa izdelkov preko spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si.
Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno stran in trgovino www.besedanadan.com/si oz. preko spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si opravlja nakupe.
Vsebine so vsi podatki, informacije, gradiva in druge vsebine, objavljene na spletni strani in trgovini www.besedanadan.com/si, kar med drugim vključuje tudi besedila, slike, fotografije, glasbo, video vsebine, programsko opremo, zvočne vsebine, grafiko, blagovne in storitvene znamke ter drugo.
Ponudnik samostojno določa:
– vsebine na spletni strani in trgovini www.besedanadan.com/si;
– ponudbo izdelkov, ki jih prodaja preko spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si
– druge pogoje izvajanja svojih storitev ter
– vse ostalo v zvezi s spletno stranjo in trgovino www.besedanadan.com/si.
Šteje se, da uporabnik s prvo uporabo spletne strani in www.besedanadan.com/si soglaša s temi splošnimi pogoji in vsem ostalim v okviru spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si.
Spletna stran in trgovina www.besedanadan.com/si ter vse objavljene vsebine so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih vsebin ne sme spreminjati, kopirati, razmnoževati, ponovno objavljati ali na kakršenkoli drug način širiti brez izrecnega predhodnega dovoljenja ponudnika. Uporabnik je dolžan v okviru dovoljene uporabe vsebin ohraniti vse označbe avtorskih pravic in drugih pravic industrijske lastnine ter morebitna druga obvestila in opozorila.
Blagovne in storitvene znamke ter logotipi (npr. logotip Beseda na dan), objavljeni na spletni strani, so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih blagovnih in storitvenih znamk ter logotipov ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljena ponudnika.
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku ob vsakem nakupu izdelkov preko spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si zagotovil naslednje informacije:
Napisane cene so končne, ker ponudnik Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p., ni zavezanec za DDV in ga ne obračunava; DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost.
Cene so redne in/ali akcijske s popusti, če gre za slednje, je to jasno označeno.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila na spletni strani z navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi na spletni strani in trgovini www.besedanadan.com/si zagotavljati točne in aktualne vsebine, vendar ne odgovarja za morebitno netočnost in neaktualnost objavljenih vsebin. Karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti vsebin na spletni strani. V tem primeru bo ponudnik uporabnika obvestil o morebitnih spremembah ter mu omogočil odstop od nakupa ali ponudil rešitev, ki bo prinašala obojestransko zadovoljstvo.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, služijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– z nakazilom na račun upravitelja Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p. (po ponudbi/predračunu),
– s plačilno oziroma kreditno kartico preko Paypala (Mastercard, Visa, American Express).
Dostava in vračilo
Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov. Za dostavo skrbi proizvajalec z dostavno službo po njegovi izbiri. Za blago na zalogi je dobavni rok največ 5–8 delovnih dni, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo.
Stroški dostave se obračunavajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
Slovenija
1 ali 2 kompleta: 1,60 €
3 ali več kompletov: 2,00 €
Evropska unija (s sledenjem)
1 ali 2 kompleta: 7,12 €
3 ali več kompletov: 8,05 €
ZDA in Kanada (s sledenjem)
1 ali 2 kompleta: 9,21 €
3 ali več kompletov: 11,19 €
Ob večjem naročilu si pridružujemo pravico do povišanja stroškov pakiranja in dostave (kupca predhodno obvestimo).
Uporabnik na spletni strani in spletni trgovini www.besedanadan.com/si izbere izdelke, ki jih želi kupiti, in nakup potrdi z uporabo kontaktnega obrazca. Pred potrditvijo nakupa je uporabnik dolžan preveriti vse izdelke, svoje podatke in končni znesek naročila ter naročilo po potrebi tudi popravi. Če želi uporabnik plačati po predračunu, mora to omeniti ponudniku pri dogovoru.
Zaradi morebitnih zlorab si ponudnik pridržuje pravico, da naročilo še pred pošiljanjem preveri po telefonu. Arhiv s podatki o naročilih je v obdobju, določenem z veljavnimi predpisi, na voljo na sedežu podjetja. Pregled naročila posameznega uporabnika ponudnik omogoči temu uporabniku na zahtevo.
Morebitne pritožbe in reklamacije uporabniki pošljejo ponudniku preko e-poštnega naslova [email protected]/si ali po pošti na naslov: Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p., Partizanska cesta 12, 4220 Škofja Loka. Postopek obravnave pritožbe oz. reklamacije je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo oz. reklamacijo, sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Napaka kupljenega izdelka je stvarna:
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
– če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;
– če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
– če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli ponudnikovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku. Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku ter ponudniku omogočiti pregled izdelka.
Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:
– ali odpravo napake na izdelku;
– ali vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
– ali vračilo plačanega zneska.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Ponudnik ne odgovarja uporabnikom za morebitno nedosegljivost spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si, za motnje pri dostopu do spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si, za motnje pri uporabi spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si, za slabšo kakovost spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si ter za katerokoli drugo napako na in v zvezi s spletno stranjo in trgovino www.besedanadan.com/si.
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za:
– vsebine, ki jih tretje osebe objavijo na spletni strani in trgovini www.besedanadan.com/si in kakršnekoli nezaželene posledice objave teh vsebin v razmerju do kateregakoli tretjega;
– nedelovanje spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si;
– kakršnekoli neželene posledice, ki bi jo uporabnik utrpel zaradi uporabe spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si.
Če uporabnik katerokoli vsebino oblikuje sam (npr. mnenja o izdelkih), vsebina ne sme biti v nasprotju z veljavnimi predpisi, nadlegujoča, grozilna, vulgarna, marketinška, komercialna in/ali kakorkoli drugače sporna (kot npr.: izražanje sovraštva, rasizma, pedofilije, nacizma, itd.). Ponudnik v nobenem primeru ne odgovarja za vsebine, ki jih oblikujejo uporabniki in za vsebine, ki jih na spletni strani in trgovini Besedanadan.com/si objavljajo tretje osebe (npr. oglasi), prav tako ne odgovarja za kakovost in skladnost navedenih vsebin z veljavnimi predpisi. Ponudnik ima pravico katerekoli vsebine, ki jih oblikujejo uporabniki, kadarkoli umakniti s spletne strani in trgovine www.besedanadan.com/si ali kakorkoli drugače onemogočiti dostop do teh vsebin, ne da bi bil dolžan od tem obvestiti ali pridobiti privolitev uporabnika, ki je takšno vsebino oblikoval.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Besedi na dan dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh kanalih komuniciranja z uporabniki. Beseda na dan ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Besede na dan, vključno z objavo v oglasih ali drugih komunikacijah, namenjenih uporabnikom. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Besedo na dan.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je lahko navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Vračilo blaga v garanciji se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. Odstop od pogodbe je potrebno sporočiti na [email protected]/si. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete TUKAJ.
Izdelek se mora vrniti nepoškodovan, načeloma v originalni embalaži ter nespremenjeni količini v 14 dneh od odstopa pogodbe. Kupec nosi strošek vračila blaga – poštnine.
V primeru odstopa od pogodbe ponudnik kupcu vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Ponudnik ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je kupec izdelek poslal ponudniku. Možnost vračila ne velja za izdelke, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe.
Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p., spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p., se po najboljših močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Pritožba se lahko odda prek e-naslova [email protected]/si ali pisno na naslov prodajalca: Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p., Partizanska cesta 12, 4220 Škofja Loka. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno sodišče v kraju sedeža ponudnika.
Skladno z zakonskimi normativi Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Jezikovne storitve Anja Strajnar, s. p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju EU, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.